مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:202023-02-26اقتصادي

پیچ و تاب طرح بهسازی بلوارصیاد شیرازی بیرجند/شهروندان گلایه مندند


طرح بهسازی بلوار صیاد شیرازی بیرجند در حالی توسط متولیان رقم خورده که شهروندان گلایه هایی را مطرح کرده و خواستار کارشناسی طرح ها، قبل از اجرا هستند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: بهسازی معابر و نظم دهی به محیط شهری در چارچوبی کارشناسی در ارتقای کیفیت فیزیکی خیابان ها و حیات شهرها نقش مهمی دارد که در برنامه ریزی سالانه متولیان هم جایگاه ویژه ای به خود داده است.

بنا به گفته شهروندان، بهسازی برخی معابر و آیلندهای شهری بیرجند اعم از بلوار صیاد شیرازی در حالی کلید خورده که جزو ضرورت های شهری محسوب نمی شود و هزینه های اجرایی در اینگونه طرح ها می تواند نوش دارویی مؤثر برای دیگر زخم های کهنه و قدیمی شهر باشد.

گام شهرداری در بلوار صیاد شیرازی در حالی برداشته شده که شورای شهر نسبت به اقدامات انجام شده گلایه مند بوده و دغدغه هایی را مطرح می کند.

اینگونه که پیداست قطع درختان در مسیر پروژه بهسازی بلوار صیاد شیرازی زمینه گلایه مندی شهروندان را فراهم کرده و خواستار حفظ فضای سبز در مبلمان شهری هستند.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای میدانی، کش و قوس های متولیان در اجرای طرح های بهسازی اعم از آیلند خیابان مدرس و بلوار صیاد شیرازی نه تنها راه برون رفت از دغدغه های شهری را سد می کند بلکه بر ابهام افکار عمومی نسبت به اقدامات انجام شده می افزاید که می طلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچ و تاب طرح بهسازی بلوارصیاد شیرازی بیرجند/شهروندان گلایه مندند

پیچ و تاب طرح بهسازی بلوارصیاد شیرازی بیرجند/شهروندان گلایه مندند