مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:202023-02-26سياسي

هنوز به اهمیت حوزه فرهنگ پی نبرده ایم


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم شناخت ضرورت و اهمیت توسعه فرهنگی، گفت: در این راستا کار باید از کلان مملکت شروع شود و تغییر نگاه ها دراین زمینه باید از سطح مسئولین آغاز شود.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم شناخت ضرورت و اهمیت توسعه فرهنگی، گفت: در این راستا کار باید از کلان مملکت شروع شود و تغییر نگاه ها دراین زمینه باید از سطح مسئولین آغاز شود.

ابراهیم رحیمی زنگنه در جلسه امروز(7 اسفند) انجمن کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه اساس توسعه پایدار توسعه فرهنگی است، گفت: این واقعیتی است که متاسفانه هنوز به آن نرسیده ایم و اینکه کمیسیون فرهنگی مجلس هیچ متقاضی ندارد، خود به خوبی گویای این وضعیت است.

وی افزود: در حال حاضر به بودجه ای که برای ساخت راه و جاده و مسکن و .

هزینه می شود اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای می گوییم، اما به اعتباراتی که برای فرهنگ و آموزش صرف می شود، می گوییم اعتبارات هزینه ای.

وی تصریح کرد: مادامی که نگاهمان به اعتبارات فرهنگی یک نگاه هزینه ای است، این یعنی اینکه مشکل در این زمینه ریشه ای و اساسی است و هنوز به اهمیت حوزه فرهنگ پی نبرده ایم.

وی افزود: برای توسعه فرهنگی باید نگاه فرهنگی که در کلان مملکت وجود دارد تغییر کند و باید اهمیت توسعه فرهنگی به عنوان یک ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز به اهمیت حوزه فرهنگ پی نبرده ایم

هنوز به اهمیت حوزه فرهنگ پی نبرده ایم