مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 19:452023-02-26اقتصادي

شهرداری به دنبال افزایش هزار میلیارد تومانی بودجه آسفالت ریزی


شهرداری تهران به دنبال این است تا مبلغ بودجه آسفالت را در بستر مجوز افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بررسی تبصره 20 لایحه بودجه تحت عنوان اجازه استفاده از منابع مازاد بر بودجه مصوب در دستور کار یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این تبصره علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: تمامی بزرگراه های تهران در طرح جامع ثبت است و همچنین براساس مصوبه بهمن 98 یازده خط ریلی مترو مصوب شده است.

وی ادامه داد: محل اشکال اکنون 11 خط مترو نیست بلکه حمل و نقل پاک، پیاده راه ها، حمل و نقل پاک و اتوبوسرانی جز اشکالات است و برهمین اساس برای مترو نیازمند مصوبه نیستیم.

شهردار تهران گفت: بسته جامع منوط به ارائه بسته جامع است و استانداری باید بسته جامع را به شورای عالی تحویل دهد و جز مترو و بزرگراه ها نیازمند ارائه بسته در شورای عالی هستیم زاکانی درباره اصلاح تقاطعی گفت: این کار توسط معاونت فنی و عمرانی در حال انجام است و 98 تقاطع ما نیز نیازمند مصوبه نیست.

وی با بیان اینکه 450 مجموعه ورزشی در تهران وجود دارد گفت: اگر به این مجموعه ها رسیدگی نشود 70 درصد آنها از رده خارج می شود و هزاران میلیارد شهرداری نیازمند اعتبار حداقلی است و پیشنهاد من تخصیص یک همتی برای مجموعه های ورزشی بانوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری به دنبال افزایش هزار میلیارد تومانی بودجه آسفالت ریزی

شهرداری به دنبال افزایش هزار میلیارد تومانی بودجه آسفالت ریزی