مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 20:152023-02-26اقتصادي

رانت زدایی از جاده مخصوص!


مبارزه با رانت و فساد که به عنوان یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم مطرح شده، امروز یک مصداق مهم پیدا کرد و با دستور رییس جمهور، مدیرعامل ایران خودرو برکنار شد.

- مبارزه با رانت و فساد که به عنوان یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم مطرح شده، امروز یک مصداق مهم پیدا کرد و با دستور رییس جمهور، مدیرعامل ایران خودرو برکنار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته های گذشته خبرهایی منتشر شد که تعدادی از خودروهای ایران خودرو به شکل رانتی توزیع شده و پس از آن دولت برای بررسی ابعاد این موضوع ورود کرد و به این ترتیب مدیریت 13 ماهه خطیبی در ایران خودرو به پایان رسید.

چهره روز: مهدی خطیبی مهدی خطیبی که از بهمن ماه سال گذشته، کار خود را در ایران خودرو آغاز کرده بود، ، تاکید کرد که به دلیل مقتضیات تحریم ها نمی توان همه اطلاعات را به صورت شفاف اطلاع رسانی کرد اما متقاضیان اطمینان داشته باشند که در زمان ثبت نام اصلی همه اطلاعات در اختیارشان قرار خواهد گرفت؛ ضمن اینکه اکنون عرضه دو مدل خودرو چانگان قطعی شده است.

پرتلاطم روز: قیمت دلار در حالی که در بازار غیر رسمی، خبرها از افزایش قیمت دلار حکایت داشتند، از ظهر امروز ورق برگشت و قیمت ها کاهشی شدند.

نیز شرایط خاص خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانت زدایی از جاده مخصوص!

رانت زدایی از جاده مخصوص!