مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 20:502023-02-26اجتماعي

تامین نیاز هنرستان های خوزستان با کمک خیرین آموزشی


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تجهیز کارگاه های هنرستان ها گفت: با بهره گیری از ظرفیت خیرین توانسته ایم بخش قابل توجهی از نیاز کارگاه های هنرستان ها را تامین کنیم.

- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد تامین نیاز هنرستان های خوزستان با کمک خیرین آموزشی ایسنا/خوزستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تجهیز کارگاه های هنرستان ها گفت: با بهره گیری از ظرفیت خیرین توانسته ایم بخش قابل توجهی از نیاز کارگاه های هنرستان ها را تامین کنیم.

امین برملا در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و دست سازه های هنرجویان هنرستان های نواحی 2 و 3 اهواز که امروز (7 اسفندماه) افتتاح شد، با اشاره به اهمیت رشته های فنی، اظهار کرد: هنرستان ها بهترین ظرفیت در راستای تحول در صنعت کشور هستند و بدون شک تقویت هنرستان ها موجب ارتقای شاخص های صنعتی کشور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه برنامه های متعددی در حوزه کار و دانش و فنی و حرفه ای در خوزستان در حال اجرا است، افزود: با بهره گیری از ظرفیت خیرین توانسته ایم بخش قابل توجهی از نیاز کارگاه های هنرستان ها را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیاز هنرستان های خوزستان با کمک خیرین آموزشی

تامین نیاز هنرستان های خوزستان با کمک خیرین آموزشی