مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 21:052023-02-26حوادث

رسید جعلی بهانه کلاهبرداری از شهروندان نظرآبادی


فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باندی که از طریق رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حمید هداوند اظهار کرد: فردی به پلیس فتا شهرستان نظرآباد مراجعه و مدعی شد پس از درج آگهی فروش کالاهای خود در سایت دیوار، مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته است لذا رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان در بررسی های انجام شده مطلع شدند خریدار طی برقراری تماس با فروشنده و معرفی خود به عنوان مدیر شرکت بازرگانی و ارسال یک رسید بانکی جعلی از طریق شبکه های اجتماعی مدعی می شود که وجه کالا معادل 500 میلیون ریال را به حساب فروشنده واریزکرده است و از فروشنده می خواهد کالای مورد نظر را از طریق وانت بار برایش ارسال کند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه جانبه ردپای متهم را در فضای مجازی شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی، اعضای باند 6 نفره اینترنتی را در حالی که مشغول کلاهبرداری از یک شهروند دیگر بودند، دستگیر و به پلیس فتا منتقل می کنند.

سردار هداوند ادامه داد: متهمان پس از حضور در پلیس فتا و مواجهه با مستندات پلیس وشکات پرونده به بزه ارتکابی خود اقرار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسید جعلی بهانه کلاهبرداری از شهروندان نظرآبادی

رسید جعلی بهانه کلاهبرداری از شهروندان نظرآبادی