مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 21:452023-02-26سياسي

بیش از 31 هزار خانوار از کمیته امداد خدمات دریافت می کنند


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 31 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 58 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان استفاده می کنند.

- قزوین- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 31 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 58 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد صیادی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) اساس حرکت و فعالیتش خدمت به محرومان است ولی باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی عرصه خدمت رسانی را مؤثر و هدفمند کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 31 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 58 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین استفاده می کنند البته این افراد به غیر از کسانی هستند که به صورت موردی از این نهاد خدمت دریافت می کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از این تعداد بیش از 14 هزار خانوار مرد سرپرست خانوار و مابقی زن سرپرست خانوار هستند همچنین حدود 16 هزار خانوار در مناطق روستایی ساکن هستند.

صیادی خاطرنشان کرد: بررسی بیشتر جامعه آماری تحت حمایت نشان می دهد که بیش از 11 هزار خانوار به دلیل فوت سرپرست، بیش از 6 هزار خانوار به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 31 هزار خانوار از کمیته امداد خدمات دریافت می کنند

بیش از 31 هزار خانوار از کمیته امداد خدمات دریافت می کنند