مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 21:452023-02-26اجتماعي

استعدادهای قرآنی بوشهر به بیش از 3 هزار نفر رسید


رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال تاکنون 965 نفر استعداد برتر قرآنی در مدارس استان شناسایی شده است و در سال قبل 2 هزار و 500 دانش آموز از شهرستان های این استان به مسابقات استانی راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حامد جمالی رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان بوشهر شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: امسال تاکنون 965 نفر استعداد برتر قرآنی در مدرسه های استان شناسایی شده اند که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، دوره های ویژه آموزشی این نخبه های قرآنی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 22 دارالقرآن کریم در سراسر استان بوشهر به صورت تخصصی در بخش های مختلف قرآن و احکام فعالیت می کنند.

در سال قبل 2 هزار و 500 دانش آموز از شهرستان های این استان به مسابقات استانی راه پیدا کردند که 16 نفر به عنوان برگزیده به مسابقات کشوری معرفی شدند و در نهایت هشت نفر در بخش های مختلف رتبه های برتر کسب کردند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در همه مدرسه های شهرستان بوشهر تاکنون محفل قرآنی توسط این مرکز برگزار شده است و در یک ماه اخیر 500 قرآن آموز جدید آموزش دیده اند.

پایان خبر/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای قرآنی بوشهر به بیش از 3 هزار نفر رسید

استعدادهای قرآنی بوشهر به بیش از 3 هزار نفر رسید