مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 22:162023-02-26حوادث

دادستان ری: 3 کارمند فرمانداری شهرستان ری به اتهام مالی دستگیر شدند


محمدمهدی رحیمی دادستان شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری پیرامون تخلفات برخی کارمندان فرمانداری شهرستان ری اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد اداری، در بهمن ماه سال جاری، تحقیقات و رصدهای اطلاعاتی در این خصوص انجام گرفت.

وی گفت: پس از تکمیل تحقیقات نسبت به برخی افراد، دستگیری ها شروع شد و تا امروز 3 نفر از کارمندان فرمانداری ویژه شهرستان ری بازداشت شده اند.

دادستان شهرستان ری ادامه داد: در همین راستا 5 نفر افراد واسطه که در انجام تخلفات، با این 3 کارمند در ارتباط بودند نیز دستگیر شدند که برخی افراد بازداشت شده، با قید وثیقه آزاد شده اند.

رحیمی با اشاره به اتهامات افراد دستگیرشده تصریح کرد: تشکیل شبکه ارتشاء، اخذ رشوه، سوء استفاده از موقعیت شغلی و پولشویی از جمله اتهامات این افراد است که پس از تشکیل دادگاه، رأی نهایی صادر می شود.

وی با بیان اینکه ممکن است از افراد دستگیرشده رفع اتهام شود، تاکید کرد: تحقیقات درمورد برخی دیگر از افراد ادامه دارد که پس از تکمیل تحقیقات، امکان دستگیری سایر افراد وجود دارد.

فرماندار ری در این باره اظهار کرد: این نیروها از دوره های قبل در فرمانداری مشغول فعالیت بوده اند و تخلفات آنها از همان زمان آغاز شده است که با ورود دستگاه قضاء این موضوع در حال پیگیری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ری: 3 کارمند فرمانداری شهرستان ری به اتهام مالی دستگیر شدند

دادستان ری: 3 کارمند فرمانداری شهرستان ری به اتهام مالی دستگیر شدند