مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 23:002023-02-26سياسي

نامزد بنزینی!


هنوز 6 ماه بیشتر از برگزاری مراسم عقدکنانم نگذشته بود که متوجه شدم پرخاشگری و عصبانیت های نامزدم به ماجرایی ارتباط دارد که اهالی محل او را با لقب نامزد بنزینی صدا می زدند.

بعد از کنکاش در این موضوع تازه دریافتم که نامزدم به استشمام بنزین اعتیاد دارد و باک خودروها را برای رفع خماری باز می کند تا مقداری از بوی بنزین را استشمام کند وگرنه .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، دختر 18 ساله که برای چاره جویی درباره تهمت های ناروا و پیامک های زشت و زننده نامزدش وارد کلانتری طبرسی شمالی مشهد شده بود، با بیان این که نامزدش اعتیاد عجیبی دارد به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: یک سال زمانی که در سال سوم دبیرستان تحصیل می کردم، ساسان به خواستگاری ام آمد.

او مرا در عروسی دایی ام دیده بود اما من شناختی از ساسان و خانواده اش نداشتم در این شرایط ساسان از طریق آشنایان و بستگان نشانی منزل ما را پیدا کرده و با معرفی یکی از نزدیکانمان به خواستگاری ام آمد.

این درحالی بود که همزمان من خواستگار دیگری هم داشتم و خانواده ام به طور غیرمستقیم و از طریق واسطه خواستگار درحال گفت وگو با آن خانواده بودند ولی از آن جایی که پدرم کارگری ساده بود و ساسان هم ادعا می کرد در یک شرکت بزرگ تجاری استخدام شده است، او را برای ازدواج با من مناسب دانستند و به خانواده ساسان اجازه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد بنزینی!

نامزد بنزینی!