مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 23:352023-02-26ورزشي

وحشت در آسیا؛ الهلال با 7گل فینالیست شد!


تیم غول پیکر و بی مثال الهلال عربستان، امشب هفت گل به حریف پرستاره قطری زد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ یک آبروریزی کامل باشگاهی! این نتیجه در تاریخ آسیا نظیر ندارد و شاید هیچگاه تکرار نشود! باورنکردنی ترین نتیجه در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم بزرگ و در یک رقابت حساس امشب در قطر رقم خورد.

این نتیجه در تاریخ آسیا تکرار نمی شود و می توانست چندشب قبل مقابل فولاد خوزستان هم تکرار شود.

مرحله گروهی فصل 23-2022 لیگ قهرمانان آسیا با نتایج عجیبی همراه بود؛ پیروزی 8 بر 2 شباب الاهلی امارات مقابل الغرافه قطر، برتری 6 بر صفر الشباب عربستان برابر بمبیی سیتی هند، برد 5 بر 2 الدحیل قطر در تقابل با سپاهان ایران، شکست 5 بر 2 الوحدات اردن در بازی با السد قطر، پیروزی 7 گله تیم دئگو کره جنوبی برابر شاندونگ تایشان چین، برد 6 گله اوراواردز ژاپن برابر لاین سیتی سیلرز، پیروزی 6 بر صفر ویسل کوبه ژاپن مقابل چیانگرای تایلند و در نهایت برتری 8 بر صفر کاوازاکی در جدال با گوانگژو چین، ازجمله نتایج شگفت انگیزی است که می توان به آن اشاره کرد و البته چند برد 5 بر صفر هم اتفاق افتاد.

اما بدون تردید عجیب ترین نتیجه در طول این فصل از لیگ قهرمانان امشب در ورزشگاه الثمامه قطر رقم خورد؛ جایی که دو تیم مدعی الدحیل و الهلال عربستان، نیمه نهایی غرب آسیا را برگزار کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت در آسیا؛ الهلال با 7گل فینالیست شد!

وحشت در آسیا؛ الهلال با 7گل فینالیست شد!