مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 00:052023-02-26فرهنگي

حذف یک سریال از نامزدهای پخش نوروز/ سریال ماورایی ده نمکی به رمضان نمی رسد


سریال ماورایی مسعود ده نمکی با نام «رستگاری» که از سوی برخی رسانه ها به عنوان گزینه پخش در رمضان 1402 یاد می شد، این روزها در مرحله پیش تولید است و قطعا پخش آن به این مناسبت که با نوروز پیش رو مصادف است، - سریال ماورایی مسعود ده نمکی با نام رستگاری که از سوی برخی رسانه ها به عنوان گزینه پخش در رمضان 1402 یاد می شد، این روزها در مرحله پیش تولید است و قطعا پخش آن به این مناسبت که با نوروز پیش رو مصادف است، نمی رسد.

پیگیری های خبرنگار ایسنا از برخی عوامل سازنده سریال، حاکی از آن است که با توجه به اینکه رستگاری در مرحله پیش تولید قرار دارد، عملا این سریال از گزینه های پخش نوروز و رمضان حذف می شود.

در این زمینه بخوانید: سریال های کاندیدای پخش در نوروز/ نون خ قطعی شد با توجه به موضوعی که سریال مسعود ده نمکی داشت (ژانر ماورایی)، پیش بینی می شد این سریال برای رمضان 1402 در نظر گرفته شده باشد، اما بر اساس پیگیری ها از چند تن از عوامل این سریال، در حال حاضر سریال رستگاری در مرحله پیش تولید قرار دارد.

هر چند به گفته سازندگان رستگاری ، از ابتدا هم بنا نبوده این مجموعه به پخش در ماه رمضان 1402 برسد و بر این اساس، اگر بنا بر تولید به موقع باشد، می تواند در بین گزینه های پخش برای رمضان 1403 به حساب آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف یک سریال از نامزدهای پخش نوروز/ سریال ماورایی ده نمکی به رمضان نمی رسد

حذف یک سریال از نامزدهای پخش نوروز/ سریال ماورایی ده نمکی به رمضان نمی رسد