مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 00:302023-02-26حوادث

3 فوتی و 3 مصدوم در سه تصادف رانندگی کهگیلویه و بویراحمد طی 16 ساعت گذشته


رییس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از سه تصادف رانندگی در شهرهای گچساران و یاسوج این استان خبر داد.

- جهانبخش وحدت نژاد در تشریح خبر این حوادث گفت: در ساعت 7 و 49 دقیقه صبح روز یکشنبه هفتم اسفند ماه 1401 حادثه برخورد خودروی نیسان با تریلر به مرکز پیام گچساران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه اورژانس 115 شماره 3شهری به محل حادثه واقع در فلکه فرودگاه گچساران اعزام شد، افزود: در این حادثه یک نفر تبعه کشور افغانستان در دم فوت کرد و سه مصدوم دیگر به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند.

رییس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حادثه دوم در ساعت 19 و 22 دقیقه به مرکز پیام گچساران اعلام شد که بلافاصله پایگاه 2 شهری به محل حادثه واقع در حوالی روستای سعادت آباد اعزام شد.

وی افزود: به علت انحراف از مسیر خودرو سمند و شدت بالای آسیب، با وجود تلاش کارشناسان اورژانس115 و بیمارستان شهید رجایی، راننده خودرو جان باخت.

رییس اورژانس استان بیان کرد: در ساعت 23 و 16 دقیقه یکشنبه شب حادثه برخورد خودروی پژو پارس با یک دستگاه اتوبوس در محور یاسوج_بابامیدان به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحدت نژاد بیان کرد: به محض دریافت پیام، پایگاه اورژانس کوشک شهرستان بویراحمد به محل حادثه واقع در تونل شماره پنج این محور اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 فوتی و 3 مصدوم در سه تصادف رانندگی کهگیلویه و بویراحمد طی 16 ساعت گذشته

3 فوتی و 3 مصدوم در سه تصادف رانندگی کهگیلویه و بویراحمد طی 16 ساعت گذشته