مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 00:502023-02-26بين الملل

بسیج عمومی در نابلس برای مقابله با دشمن صهیونیستی


در واکنش به حملات وحشیانه صهیونیستها به جنوب نابلس، جهاد اسلامی و جنبش حماس تأکید کردند که به مبارزه ادامه خواهند داد و با سلاح خود، پاسخ تل آویو را خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در شهرک حواره واقع در جنوب نابلس که به هلاکت دو صهیونیست منجر شد، وضعیت در این منطقه متشنج شده است و صهیونیستها با یورش دسته جمعی، چند منطقه را به آتش کشیدند.

در واکنش به این جنایات، کتائب شهداء الأقصی، اعلام بسیج عمومی فوری و مقابله با دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان اسراییلی کرد.

داوود شهاب مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شبکه خبری المیادین گفت: صهیونیستها با تجاوزات شنیع خود، کرانه باختری و قدس اشغالی را هدف قرار می دهند.

شهاب تأکید کرد که رخدادهای حواره باعث خواهد شد جریان مقاومت، به مبارزه بیشتر ادامه دهد و هدف قرار دادن شهرک نشینان را در دستور کار خود داشته باشد.

وی با بیان اینکه افزایش مقاومت، تنها پاسخ به تروریسم و جنایات رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: هر کس که از کاهش تنش سخن می گوید، هدفش مبرا کردن اسراییل از جنایاتش است.

نشست العقبه، چراغ سبز ادامه جنایات صهیونیستها بود عبد اللطیف القانوع سخنگوی حماس در غزه هم در واکنش به یورش وحشیانه صهیونیستها و نشست نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج عمومی در نابلس برای مقابله با دشمن صهیونیستی

بسیج عمومی در نابلس برای مقابله با دشمن صهیونیستی