مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 02:002023-02-26سياسي

دستگاه قضایی تکریم یادگاران دفاع مقدس را فریضه ای واجب می داند


دستگاه قضایی استان سمنان تکریم و تقدیر از یادگاران ارجمند دوران دفاع مقدس را فریضه ای واجب می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان با حضور در منزل جواد رییسی ، از رشادت ها و ایثارگری های وی و خانواده شان در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

رییس کل دادگستری استان سمنان در ادامه دیدارهای ماهانه حضور در منازل خانواده های شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، با جواد رییسی ، از یادگاران دوران دفاع مقدس دیدار و بیان کرد: هر کسی که در راه یاری دین باری تعالی دچار صدمه ای می شود، خداوند متعال خیر و مواهب افزون تری به او عطا می کند.

وی به بخشی از رشادت های جناب جعفر طیار در صدر اسلام اشاره کرد و گفت: جناب جعفر طیار برای حفظ روحیه و اقتدار سپاه اسلام با انگیزه تمام و کمال، جان خویش را تقدیم کرد و پیامبر اکرم (ص) پس از شنیدن نحوه شهادت وی در اثر شدت جراحات فرمودند که خداوند متعال به جای دو دست مقطوع جعفر طیار، به وی دو بال داد تا با آنها در بهشت پرواز کند.

عبداللهی به بخشی از آیات نوربخش قرآن کریم در سوره های انعام و نمل اشاره و عنوان کرد: در بخشی از آیات 160 و 89 سوره های انعام و نمل در قرآن کریم، آمده است کسانی که کار نیکی انجام می دهند پاداش آن عملشان 10 برابر است و پاداشی بهتر از آن عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی تکریم یادگاران دفاع مقدس را فریضه ای واجب می داند

دستگاه قضایی تکریم یادگاران دفاع مقدس را فریضه ای واجب می داند