مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 07:002023-02-27فرهنگي

همه چالش های اکران نوروز 1402/ از گرانی بلیت تا نگرانی بخش خصوصی!


در حالی رفته رفته به موعد عید نوروز و تحویل سال 1402 نزدیک می شویم که سینمای ایران در آخرین هفته های سال 1401 همچنان با چالش هایی جدی برای ورود فیلم های جدید به چرخه اکران مواجه است.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر- نیوشا روزبان: با پایان یافتن چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و پایان تب و تاب رقابت فیلم ها با یکدیگر، حالا نوبت برنامه ریزی برای اکران نوروزی است.

اکرانی که در واقع می توان آن را مهم ترین استارت گیشه در ابتدای هرسال دانست.

سال ها است که صاحبان آثار سینمایی با توجه به اهمیت این نوبت از اکران برای قرار گرفتن فیلم های خود در لیست فیلم های نوروزی تلاش می کنند تا به نوعی بهترین اکران سال را از آن خود کنند چرا که معمولاً یکی از پرفروش ترین نوبت های نمایش فیلم در طول سال به شمار می رود.

در واقع در تعطیلات نوروزی خانواده ها این فرصت را دارند تا حتی شده برای یک بار هم در کنار یکدیگر در سینما حضور پیدا کرده و با هم تجربه تماشای یک فیلم را داشته باشند.

هرچند طی 2 سال گذشته تنور اکران نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش استقبال مخاطب از سینما، مانند گذشته داغ نبود اما همچنان برخی از فیلم ها با اقبال خوبی از سوی مخاطب همراه می شد که در نهایت می توانستند از فروش خوبی نیز برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چالش های اکران نوروز 1402/ از گرانی بلیت تا نگرانی بخش خصوصی!

همه چالش های اکران نوروز 1402/ از گرانی بلیت تا نگرانی بخش خصوصی!