مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 07:552023-02-27سياسي

31 هزار خانوار قزوینی از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 31 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 58 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین استفاده می کنند.

- ایسنا/قزوین معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 31 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 58 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین استفاده می کنند.

محمد صیادی بیان کرد: اساس حرکت و فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به محرومان است ولی باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی عرصه خدمت رسانی مؤثر و هدفمند داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 31 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 58 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین استفاده می کنند البته این افراد به غیر از کسانی هستند که به صورت موردی از این نهاد خدمت دریافت می کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از این تعداد بیش از 14 هزار خانوار مرد سرپرست خانوار و مابقی زن سرپرست خانوار هستند همچنین حدود 16 هزار خانوار در مناطق روستایی ساکن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 هزار خانوار قزوینی از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند

31 هزار خانوار قزوینی از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند