مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:002023-02-27اقتصادي

4500 حلقه چاه عمیق در گلستان مجهز به کنتور هوشمند هستند


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: از مجموع هشت هزار چاه عمیق در گلستان، چهار هزار و 500 حلقه چاه دارای کنتور هوشمند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد تیموری شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از حدود هشت هزار چاه عمیق در گلستان تاکنون چهار هزار و 500 حلقه به کنتور هوشمند مجهز شده و ضرورت دارد مالکان دیگر چاه ها هم نسبت به انجام این اقدام تعجیل کنند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: در گلستان 20 هزار حلقه چاه مجاز وجود دارد که 17 هزار و 500 حلقه در بخش کشاورزی و دو هزار و 500 حلقه در بخش شرب و صنعت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: هشت هزار حلقه از چاه های دارای مجوز عمق بالای 25 متر دارند و در دسته چاه های عمیق قرار می گیرند که اکثر چاه های شرب از این دسته هستند.

تیموری گلستان گفت: برای مقابله با برداشت های غیرمجاز، 32 اکیپ گشت و بازرسی شرکت آب منطقه ای استان در طول سال در حال فعالیت هستند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 480 چاه غیرمجاز شناسایی و به مراجع قانونی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: همچنین براساس احکام قضایی تاکنون 380 حلقه چاه، پر و مسدود و عملیات حفاری 100 مورد دیگر هم متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 حلقه چاه عمیق در گلستان مجهز به کنتور هوشمند هستند

4500 حلقه چاه عمیق در گلستان مجهز به کنتور هوشمند هستند