مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:052023-02-27ورزشي

آمل، میزبان مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچرکشور شد


رییس هیات ورزش های جانبازان ومعلولان شهرستان آمل، از برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتربسکتبال باویلچر مردان باشگاه های کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس هیات ورزش های جانبازان ومعلولان شهرستان آمل، از برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتربسکتبال باویلچر مردان باشگاه های کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.

مسعود فلاح در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درآمل، گفت: این مسابقات با حضور چهارتیم هیئت یزد، آویژه صنعت مشهد، شهروند آمل و هیئت زنجان روزهای پنجشنبه وجمعه 11 و 12 اسفندماه به میزبانی باشگاه شهروند آمل در سالن ورزشی شهید فلاح این شهر برگزار می شود.

وی افزود: این تیم ها با کسب امتیازهای لازم ازمرحله گروهی و حذفی این مسابقات به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات صعود کرده بودند.

رییس هیات ورزش های جانبازان ومعلولان شهرستان آمل درخصوص برنامه بازی های این مرحله نیز اشاره کرد و ادامه داد: در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات پیش از ظهر پنجشنبه تیم هیئت یزد به مصاف تیم آویژه صنعت مشهد می رود و پس ازآن شهروند آمل از تیم هیئت زنجان میزبانی خواهد کرد.

فلاح اضافه کرد: در بازی های بعدازظهر نیز تیم های آویژه صنعت مشهد با هیئت یزد و شهروند آمل با هیئت زنجان دومین بازی خود را برگزار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمل، میزبان مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچرکشور شد

آمل، میزبان مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچرکشور شد