مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:152023-02-27پزشكي

کرونا در استان سمنان اوج گرفت/ افزایش بیماران بستری


آمارهای ارسالی از سوی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می دهد که شرایط کرونایی در استان سمنان رو به وخامت می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز این موضوع را تایید می کند.

از سوی دیگر باید گفت افزایش بیماران بستری در بیمارستان های شهرستان های مختلف استان سمنان زنگ خطر پیک هشتم را نیز بلند تر از همه روزهای نیمه دوم سال 1401 در کل استان به صدا درآورده است و این هشداری جدی برای رعایت پروتکل های بهداشتی است تا مسئولان مجبور به اعلام محدودیت ها برای کسب و کارها و … نشوند.

شیوع بیش از گذشته بیماری استان سمنان بدترین شرایط را در کل کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا دارد هم اکنون شش شهرستان در کل کشور در منطقه نارنجی یا همان هشدار کاملاً جدی شیوع کرونا قرار دارند که سه شهرستان آن در استان سمنان است.

هرچند مسئولان استان سمنان اعلام می کنند که این موضوع به بیمار یابی درست و خوب دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود بازمی گردد وگرنه تمام نقاط کشور همین وضعیت را دارد اما به هر صورت آمارها گواه شیوع روز افزون کرونا را در این استان می دهد.

خلیل آباد، گرمه، کوه سرخ و همچنین سمنان، دامغان و سرخه شش شهرستان کشور در وضعیت نارنجی هستند که نشان می دهد وضعیت شیوع کرونا در استان سمنان تا چه میزان جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در استان سمنان اوج گرفت/ افزایش بیماران بستری

کرونا در استان سمنان اوج گرفت/ افزایش بیماران بستری