مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:202023-02-27ورزشي

افشای پشت پرده عزل عزیزی خادم؛ مبانی حقوقی شکایت شهاب


عزیزی خادم تا امروز استعفایی را امضا نکرده و حالا براساس لایحه خود مدعی است عزل او توسط هیات رییسه، در مجمع مطرح و به رای گذاشته نشده است پس کاملا غیرقانونی است -  28 بهمن 1400 اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در نامه ای رای به عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم دادند و در ادامه با کشاندن پرونده او به کمیته اخلاق و سپس استیناف که منجر به صدور حکم دو سال محرومیت عزیزی خادم شد اجازه حضور او را در مجمع خردادماه که اساسا برای تعیین تکلیف رییس فدراسیون فوتبال بود، ندادند.

یکی از مفاد دستور جلسه مجمع خرداد تایید یا رد تصمیم اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بود اما این مورد به یک باره از دستور جلسه خارج شد.

  عدم بررسی وضعیت شهاب الدین عزیزی خادم در مجمع از همان روز نخست مشکل ساز به نظر می رسید، چرا که طبق اساسنامه تنها رکنی که می تواند در مورد رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را بگیرد، مجمع فدراسیون فوتبال است.

تعیین تکلیف نشدن وضعیت عزیزی خادم در مجمع و سپس برگزاری انتخابات جدید این ذهنیت را به وجود آورده بود که تمام پروسه از لحاظ قانونی دچار ابهاماتی است که می تواند بعدا مشکل ساز شود.

  شهاب الدین عزیزی خادم که بعد از عزل یا به قول خودش عزل غیرقانونی صرفا به انجام چند مصاحبه بسنده کرده بود و اقدامی حقوقی به انجام ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای پشت پرده عزل عزیزی خادم؛ مبانی حقوقی شکایت شهاب

افشای پشت پرده عزل عزیزی خادم؛ مبانی حقوقی شکایت شهاب