مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:302023-02-27اقتصادي

دانشگاه صنعتی سهند پیشران علمی بهره وری در آذربایجان شرقی


رییس دانشگاه صنعتی سهند از تعیین این دانشگاه به عنوان دانشگاه معین و پیشران علمی در افزایش بهره وری در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه صنعتی سهند از تعیین این دانشگاه به عنوان دانشگاه معین و پیشران علمی در افزایش بهره وری در استان خبر داد.

دکتر اسماعیل فاتحی فر، در گفت وگو با ایسنا، افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که در سفر اخیر رییس سازمان ملی بهره وری ایران به تبریز منعقد شد، مسئولیت تدوین برنامه ها و سیاست های افزایش بهره وری در دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان به دانشگاه صنعتی سهند واگذار شد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه چهارجانبه به منظور توسعه بهره وری و شاخصهای آن در دستگاههای اجرایی، عمومی و اقتصادی استان میان سازمان ملی بهره وری ایران، استانداری آذربایجان شرقی ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دانشگاه سهند به عنوان یکی از منابع علمی و پژوهشی موثر در رشد و توسعه اقتصادی استان منعقد شد.

رییس دانشگاه صنعتی سهند گفت: فراهم کردن زیرساخت های استفاده از ظرفیت های تخصصی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگران استان در حوزه بهره وری، توسعه فرهنگ بهره وری، هدایت پایاننامه های کارشناسی ارشد و دکتری در راستای ارتقای بهره وری، تربیت مدرسان و مشاوران حوزه بهره وری، پیاده سازی چرخه مدیریت بهره وری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی سهند پیشران علمی بهره وری در آذربایجان شرقی

دانشگاه صنعتی سهند پیشران علمی بهره وری در آذربایجان شرقی