مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-27اجتماعي

960 دانش آموز استثنایی کردستان در طرح «سودای بندگی» شرکت کردند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: 960 دانش آموز دوره ابتدایی استثنایی استان در طرح معنوی سودای بندگی به منظور آموزش عملی وضو و نماز شرکت کردند.

- 960 دانش آموز استثنایی کردستان در طرح سودای بندگی شرکت کردند ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: 960 دانش آموز دوره ابتدایی استثنایی استان در طرح معنوی سودای بندگی به منظور آموزش عملی وضو و نماز شرکت کردند.

طالب محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، به اهمیت توجه به امر نماز و گسترش فرهنگ آن در مدارس اشاره و اظهار کرد: 960 دانش آموز دوره ابتدایی استثنایی استان در طرح معنوی سودای بندگی به منظور آموزش عملی وضو و نماز شرکت کردند.

وی عنوان کرد: در راستای تبیین و نهادینه ساختن فرهنگ انسان ساز نماز و نمایان سازی جلوه تمام نما از مظاهر بارز دینی و معنویت طرح سودای بندگی در مدارس استثنایی دوره ابتدایی برای دانش آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه استان برگزار شد.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان عنوان کرد: در طرح سودای بندگی نحوه وضو گرفتن و ادای صحیح نماز برای دانش آموزان با نیازهای ویژه دوره ابتدایی استان آموزش داده می شود.

وی، ترویج فرهنگ نماز را یک نوع سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی دانست وبا تاکید بر اینکه همه اعمال انسان بر اساس نماز به عنوان نخستین ستون دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

960 دانش آموز استثنایی کردستان در طرح «سودای بندگی» شرکت کردند

960 دانش آموز استثنایی کردستان در طرح «سودای بندگی» شرکت کردند