مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-27اقتصادي

طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال در حال اجرا است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال، نوروز 1402 و ماه رمضان از اول اسفند درحال اجرا است.

- به گزارش، ایرج حسن پور، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا همچنین خدمات مرتبط در روزهای پایانی سال، افزود: اجرای طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال، نوروز 1402 و ماه رمضان از اول اسفند در استان آغازشده و هم اکنون در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: در طرح ویژه نظارتی ایام پایانی سال، به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، جلوگیری از کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات، نظارت بر کالاهای پرمصرف و خدمات اولویت دار تشدید می شود و مورد رصد و بازرسی بیشتر بازرسان قرارمی گیرد.

وی به برگزاری گشت های مشترک بازرسی اشاره و گفت: در مدت اجرای طرح، از ظرفیت سایردستگاه های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف برای بازرسی و رصد دقیق تر کالا و خدمات مورد هدف استفاده خواهد شد که همراهی این دستگاه ها به اجرای هرچه بهتر این طرح کمک خواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش مبالغ جریمه تخلفات قانون نظام صنفی از جمله ارائه نکردن فاکتور خرید به بازرسان، صادر نشدن فاکتور برای مشتری و درج نکردن قیمت تا سقف 10 میلیون توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال در حال اجرا است

طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال در حال اجرا است