مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:202023-02-27سياسي

آمادگی 18 پایگاه ثابت، سیار و مراکز نیکوکاری یاسوج برای جمع آوری کمک های مردمی


رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از مردم خیر و نیکوکار خواست تا با مشارکت در جشن نیکوکاری امسال یاری گر نیازمندان در آستانه سال نو باشند.

-  مصیب حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس از یاسوج، گفت: کمیته امداد امسال نیز همانند هر سال در آستانه سال نو جشن نیکوکاری را برای کمک به تأمین مایحتاج نیازمندان تحت حمایت در دستور کار خود دارد.

رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج افزود: جشن نیکوکاری امسال از اول بهمن ماه شروع شده و زنگ نمادین این جشن 14 اسفندماه با نواختن زنگ نیکوکاری ادامه یافته و تا پایان اسفندماه کمک های مردم خیر و نیکوکار برای نیازمندان جمع آوری می شود.

حیدری با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال یکی برای من یکی برای تو است، گفت: تعداد 18 پایگاه ثابت، سیار و مراکز نیکوکاری برای جشن نیکوکاری امسال تدارک دیده شده است که کمک های نقدی و کالایی خیران نیکوکار را جمع آوری و در اولین فرصت به نیازمندان می رسانند.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و جلسات انجام شده، کمیته امداد منطقه یک یاسوج آماده دریافت کمک های مردمی است.

حیدری با بیان اینکه 7723 خانوار با جمعیت 14274 نفر از حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج برخوردارند، گفت: 5522 خانوار از این جمعیت معیشت بگیر هستند که ماهیانه بیش از چهار میلیارد و 738 میلیون تومان مستمری دریافت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 18 پایگاه ثابت، سیار و مراکز نیکوکاری یاسوج برای جمع آوری کمک های مردمی

آمادگی 18 پایگاه ثابت، سیار و مراکز نیکوکاری یاسوج برای جمع آوری کمک های مردمی