مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:252023-02-27سياسي

ملزومات ورود به بازار کار در مهندسی شیمی


انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا، دوره مقدماتی «ملزومات ورود به بازار کار در مهندسی شیمی» را برگزار می کند.

- انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا، دوره مقدماتی ملزومات ورود به بازار کار در مهندسی شیمی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه از 21 اسفند ماه، روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 18 تا 20، با تدریس ‍دکتر مشیری ـ مشاور سیستم های اختلاط، مدرس دانشگاه و فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر،به مدت 20 ساعت به صورت مجازی در بستر ادوبی کانکت برگزار خواهد شد.

آشنایی با اصول رسم PFD و P&ID ، انتخاب مواد مناسب برای لوله کشی و تجهیزات ، آشنایی با انواع شیرآلات، دستی کنترل و اطمینان ، انتخاب پمپ طراحی مبدل های حرارتی طراحی راکتور طراحی برج های تقطیر ، آشنایی با انواع همزن و سیستم اختلاط ، دیگ های بخار برج های خنک کن سیستم های کنترل ، جانمایی تجهیزات ، مباحث ایمنی و HSE ، تصفیه پساب ، برآورد هزینه یک پروژه به صورت سرانگشتی از جمله مباحث و سرفصل های آموزشی این دوره است.

هچنین در این دوره به صورت مقدماتی با نرم افزارهای HYSYS ،ASPEN Heat Exchanger Design ،PV Elite و Comsol AutoCAD Excel نیز کار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملزومات ورود به بازار کار در مهندسی شیمی

ملزومات ورود به بازار کار در مهندسی شیمی