مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-27اقتصادي

2000 تن برنج تنظیم بازاری برای بازار شب عید کرمانشاه عرضه می شود


سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از عرضه حدود دو هزار تن برنج هندی و تایلندی تنظیم بازاری در بازار کرمانشاه در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از عرضه حدود دو هزار تن برنج هندی و تایلندی تنظیم بازاری در بازار کرمانشاه در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

علی ملکشاهی در بازدید میدانی از چندین فروشگاه زنجیره ای استان در راستای نظارت بر اجرای طرح فجر تا فطر اظهار کرد: بیش از 1947 تن انواع برنج هندی و تایلندی و 367 تن شکر در ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان با قیمت تنظیم بازاری در استان کرمانشاه توزیع می شود.

ملکشاهی افزود: با برنامه ریزی خوب دولت در اجرای طرح بزرگ فجر تا فطر و با توجه به همزمانی ایام سال نو و ماه مبارک رمضان، قرار است تمامی اقلام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به میزان لازم از طریق فروشگاه های بزرگ سراسر استان از جمله فروشگاه های هفت، افق کوروش، رفاه، دیلی مارکت و .

در دسترس مردم قرار گیرد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه همچنین در بازدید از نمایشگاه تامین کالاهای اساسی در محل دائمی نمایشگاه های استان، اظهار کرد: با مجوز ستاد تنظیم بازار استان 714 هزار کیلو گرم برنج هندی دانه بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 تن برنج تنظیم بازاری برای بازار شب عید کرمانشاه عرضه می شود

2000 تن برنج تنظیم بازاری برای بازار شب عید کرمانشاه عرضه می شود