مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-27اقتصادي

صنایع کوچک و پایین دستی بیشتری در خوزستان احداث شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با انتقاد از اینکه متاسفانه قطعات و تجهیزات برخی صنایع بزرگ استان در خارج از خوزستان تولید می شود، گفت: - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با انتقاد از اینکه متاسفانه قطعات و تجهیزات برخی صنایع بزرگ استان در خارج از خوزستان تولید می شود، گفت: نیاز است صنایع کوچک و پایین دستی بیشتری در خوزستان احداث شود.

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حمایت از صنایع کوچک استان اظهار کرد: تمایل صنعتگران خوزستانی فعالیت در دیگر استان های کشور است زیرا وجود صنایع بزرگ در خوزستان باعث شده است تا به صنایع کوچک توجه چندانی نشود و این مساله مانعی برای رشد فعالیت های آن ها است.

وی افزود: رشد صنایع کوچک می تواند زمینه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در استان خوزستان را فراهم کند و از این رو باید به این مساله مهم توجه جدی کرد و به منظور رشد و توسعه صنایع کوچک ارتباط این واحدها با صنایع بزرگ را بیشتر کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد صنایع پایین دستی در استان وجود دارد که توجه به آن می تواند زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات استان به ویژه بحث تولید و اشتغال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع کوچک و پایین دستی بیشتری در خوزستان احداث شود

صنایع کوچک و پایین دستی بیشتری در خوزستان احداث شود