مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-27ورزشي

تکذیب حضور سرمربی تراکتور در تیم ملی فوتبال


مدیرعامل باشگاه تراکتور هرگونه درخواست یا نامه فدراسیون فوتبال به باشگاه تراکتور برای سرمربیگری پاکو خمز در تیم ملی را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هوشنگ نصیرزاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرمربیگری تیم ملی برای هر مربی افتخار بزرگی است اما تراکتور یک باشگاه خصوصی است و تحت فشار قرار نمی گیرد، اولویت اول خمز تراکتور و موفقیت این تیم در رقابت های لیگ برتر است.

وی با تکذیب هرگونه درخواست یا نامه فدراسیون به باشگاه برای سرمربیگری خمز در تیم ملی، گفت: تنها درخواستی که فدراسیون داشته از سوی کمیته آموزش بوده و آن هم در مورد برگزاری کلاس آموزشی مربیگری از سوی خمز برای مربیان ایرانی بوده است که باشگاه اعلام کرده حاضر است به شرط برگزاری این دوره در تبریز در تعطیلات عید نوروز با آن موافقت کند.

نصیرزاده گفت: البته دینکا آلن مربی دروازه بانان تیم نیز مدرس بین المللی بوده و قرار است دوره ای با مدرسی وی در کشور مولداوی برگزار شود و این نشانگر حضور کادر فنی با دانش و مجرب در تیم تراکتور است.

البته دینکا آلن مربی دروازه بانان تیم نیز مدرس بین المللی بوده و قرار است دوره ای با مدرسی وی در کشور مولداوی برگزار شود و این نشانگر حضور کادر فنی با دانش و مجرب در تیم تراکتور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب حضور سرمربی تراکتور در تیم ملی فوتبال

تکذیب حضور سرمربی تراکتور در تیم ملی فوتبال