مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-27اجتماعي

سنندج مهیای استقبال از گردشگران نوروزی می شود


سنندج با دارابودن بافت تاریخی و وجود بناهای قدیمی و جاذبه های طبیعی فراوان، یکی از شهرهای هدف گردشگری است که باید زمینه لازم برای استقبال از ورود گردشگران نوروزی به این شهر را فراهم کنیم.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: سنندج با دارابودن بافت تاریخی و وجود بناهای قدیمی و جاذبه های طبیعی فراوان، یکی از شهرهای هدف گردشگری است که باید زمینه لازم برای استقبال از ورود گردشگران نوروزی به این شهر را فراهم کنیم.

سیدانور رشیدی، امروز دوشنبه(8 اسفند) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهر سنندج اظهار کرد: تک تک افرادی که در بدنه شهرداری سنندج خدمت می کنند اعضای یک تیم هستند و در کنار هم می توانند مسیر دستیابی به اهداف را محقق کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در سازمان ها و شهرداری مناطق سنندج، خواستار کار جهادی در مسیر خدمت رسانی بهتر به شهروندان شد.

شهردار سنندج در ادامه از سنندج به عنوان مهد هنر و فرهنگ نام برد و عنوان کرد: سنندج به واسطه داشتن بافت تاریخی و وجود بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی فراوان، همواره مقصد گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: سنندج با برخورداری از بیشترین بنا و عمارت تاریخی، جزو یکی از شهرهای دارای بیشترین تراکم و تعداد اثر تاریخی کشور است و این ظرفیت ها زمینه را برای انتخاب این شهر به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج مهیای استقبال از گردشگران نوروزی می شود

سنندج مهیای استقبال از گردشگران نوروزی می شود