مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-27سياسي

وضعیت خراسان جنوبی در 3 سالگی کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تلاش شبانه روزی در مبارزه با کرونا گفت و ادامه داد: برحسب اطلاعات حاصل شده عوارض واکسن های ایرانی کرونا به مراتب کمتر از واکسن های چینی و روسی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تلاش شبانه روزی در مبارزه با کرونا گفت و ادامه داد: برحسب اطلاعات حاصل شده عوارض واکسن های ایرانی کرونا به مراتب کمتر از واکسن های چینی و روسی است.

  سید محمد موسوی میرزایی در گفت وگو با ایسنا در مورد عملکرد سه ساله در مبارزه با شیوع کرونا، اظهار کرد: کرونا در سال 98 آغاز شد و به دلیل ناشناخته بودن قدرت تهاجم و روش های درمان و تشخیص در جامعه موجبات ترس را فراهم کرده بود.

وی با بیان اینکه از همان روزهای ابتدایی شیوع، مجموعه بهداشت و درمان پای کار بودند، افزود: پرسنل بخش های مختلف پشتیبانی و درمانی دقیقا مانند روزهای جنگ فعال بودند، اما ما با پدیده ناشناخته ای مواجه بودیم که به مرور و برحسب پژوهش های مختلف درمان هایی ارائه شد و در این راستا جامعه همراهی زیادی کردند.

موسوی با بیان اینکه با شیوع کرونا مشاغل بسیاری آسیب دیدند، اما با رهنمودهای رهبری، مجموعه های دولت و نظارتی بسیار همراهی کردند، تصریح کرد: پیک های سرکش پشت سر یکدیگر ما را احاطه کردند، اما در پیک هایی که از واکسن استفاده کردیم، مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت خراسان جنوبی در 3 سالگی کرونا

وضعیت خراسان جنوبی در 3 سالگی کرونا