مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:052023-02-27اقتصادي

آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس در گلستان


رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی بخش حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها از مبداء استان برای نوروز 1402 خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی بخش حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها از مبداء استان برای نوروز 1402 خبر داد.

قربانعلی روحی امروز دوشنبه 8 اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه عید نوروز پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت های نوروزی بخش حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها در سطح استان آغاز شده و متقاضیان می توانند برای رزرو و خرید اینترنتی این بلیط ها به سایت های فروش بلیت شرکت های مسافربری و سایر سایت ها از جمله سفر 724 و پایانه ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه خرید حضوری بلیت ها نیز در پایانه های مسافری گرگان و گنبدکاووس توسط شرکت های مسافربری ارائه می شود، افزود: پیش فروش بلیت ها تا پایان طرح نوروزی 1402 ادامه دارد.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآورشد: برای سفرهای نوروزی 1402 تعداد 190 دستگاه اتوبوس، 600 دستگاه مینی بوس و 860 دستگاه سواری در استان گلستان به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس در گلستان

آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس در گلستان