مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-27سياسي

در یک دهه آینده بسیاری از کارهای خانه رباتیک خواهند شد


دنیای ربات ها هر روزه در حال پیشرفت است و تکامل آنها گاهی موقع می تواند به نفع انسان باشد چرا که با وجود مشغله های دنیای امروزی اگر دستگاهی باشد که بتواند به ما در انجام امور ضروری کمک کند بسیار محبوب خواهد شد.

- دنیای ربات ها هر روزه در حال پیشرفت است و تکامل آنها گاهی موقع می تواند به نفع انسان باشد چرا که با وجود مشغله های دنیای امروزی اگر دستگاهی باشد که بتواند به ما در انجام امور ضروری کمک کند بسیار محبوب خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اس اف، برای در اختیار داشتن زمان آزاد بیشتر آماده شوید چرا که طبق پیش بینی گروهی از متخصصان حوزه هوش مصنوعی از بریتانیا و ژاپن، تقریباً 39 درصد از زمانی که معمولاً برای کارهای خانه سپری می کنید، در سال های آتی احتمالاً در فهرست کارهای ربات ها خواهد بود.

این تیم تحقیقاتی به سرپرستی اکاترینا هرتوگ از دانشگاه آکسفورد اظهار کردند که در دهه آینده، هوش مصنوعی ممکن است به انجام بسیاری از کارهای خانه، کمک کند.

تحقیقات قبلی نشان داده که افراد 15 تا 64 ساله در بریتانیا معمولاً حدود 43 درصد از زمان کار و مطالعه خود را صرف کارهای خانگی بدون مزد می کنند.

این می تواند شامل کارهای خانه مانند آشپزی و نظافت، مراقبت از کودک یا سالمند و هر چیز دیگری باشد که یک کارگر مزدبگیر می تواند از نظر تئوری این کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یک دهه آینده بسیاری از کارهای خانه رباتیک خواهند شد

در یک دهه آینده بسیاری از کارهای خانه رباتیک خواهند شد