مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:152023-02-27سياسي

آمادگی 18پایگاه و مراکز نیکوکاری یاسوج برای جمع آوری کمک های مردمی


رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از مردم خیر و نیکوکار خواست تا با مشارکت در جشن نیکوکاری امسال یاری گر نیازمندان در آستانه سال نو باشند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از مردم خیر و نیکوکار خواست تا با مشارکت در جشن نیکوکاری امسال یاری گر نیازمندان در آستانه سال نو باشند.

مصیب حیدری در جمع خبرنگاران، گفت: کمیته امداد امسال نیز همانند هر سال در آستانه سال نو جشن نیکوکاری را برای کمک به تأمین مایحتاج نیازمندان تحت حمایت در دستور کار خود دارد.

وی افزود: جشن نیکوکاری امسال از اول بهمن ماه شروع شده و زنگ نمادین این جشن 14 اسفندماه با نواختن زنگ نیکوکاری ادامه یافته و تا پایان اسفندماه کمک های مردم خیر و نیکوکار برای نیازمندان جمع آوری می شود.

رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال یکی برای من یکی برای تو است، خاطرنشان کرد: تعداد 18 پایگاه ثابت، سیار و مراکز نیکوکاری برای جشن نیکوکاری امسال تدارک دیده شده است که کمک های نقدی و کالایی خیران نیکوکار را جمع آوری و در اولین فرصت به نیازمندان می رسانند.

حیدری تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و جلسات انجام شده، کمیته امداد منطقه یک یاسوج آماده دریافت کمک های مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 18پایگاه و مراکز نیکوکاری یاسوج برای جمع آوری کمک های مردمی

آمادگی 18پایگاه و مراکز نیکوکاری یاسوج برای جمع آوری کمک های مردمی