مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:202023-02-27ورزشي

اولویت سنجی ورزش نابینایان با فاکتور زیرساخت ها و استعدادها


سرپرست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی گفت: در سال جاری برپایه زیرساخت های موجود و استعدادیابی به عمل آمده، چندین رشته برتر را در اولویت قرار داده و موفق به کسب موفقیت هایی بی نظیر در ورزش استان شدیم .

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی گفت: در سال جاری برپایه زیرساخت های موجود و استعدادیابی به عمل آمده، چندین رشته برتر را در اولویت قرار داده و موفق به کسب موفقیت هایی بی نظیر در ورزش استان شدیم .

صالحه غلامی مقدم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان از سال گذشته با رویکرد توسعه ورزش بر محور سلامتی برای راهیابی ورزشکاران به اجتماع کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه آموزش تخصصی نخبگان طی برنامه های بلندمدت و زمینه سازی برای حضور در تیم های ملی از برنامه هاست، افزود: در این راستا زهرا عیدیان؛ ورزشکار گلبالیست طبسی به اردوی تیم ملی گلبال بانوان نابینایان و کم بینایان کشور اعزامی به مسابقات هانگژو که در استان مازندران برگزار می شود، شرکت می کند.

سرپرست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی بیان کرد: این اردو از تاریخ 5 اسفندماه آغاز شده و تا 12 ماه جاری به میزبانی استان مازندران شهرستان بابلسر در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت سنجی ورزش نابینایان با فاکتور زیرساخت ها و استعدادها

اولویت سنجی ورزش نابینایان با فاکتور زیرساخت ها و استعدادها