مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:202023-02-27اقتصادي

آغاز طرح نظارتی ویژه بر بازار نوروز و ماه مبارک رمضان


با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه بر بازار نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: این طرح در سراسر استان از امروز هشتم اسفند شروع و تا چهارم اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهمن جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه بر بازار نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این طرح در سراسر استان از امروز هشتم اسفند شروع و تا چهارم اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، تقاضای مردم برای خرید کالا افزایش چشمگیری می یابد، از این رو جهت ثبات و کنترل قیمت ها اقدام به تشدید نظارت ها در این بازه زمانی کرده ایم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار نوروز تا ماه رمضان با کمک دستگاه های نظارتی و گشت های صمت صورت می گیرد، افزود: 30 تیم از سازمان صمت لرستان به همراه اکیپ های دستگاه های نظارتی استان در این طرح مشارکت دارند.

جعفری بیان داشت: این گشت ها در 2 نوبت صبح و عصر و همچنین در روزهای تعطیل نیز برقرار است، ضمن اینکه از مردم درخواست می کنیم هرگونه تخلف را در سطح عرضه از جمله گران فروشی کم فروشی احتکار و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی ویژه بر بازار نوروز و ماه مبارک رمضان

آغاز طرح نظارتی ویژه بر بازار نوروز و ماه مبارک رمضان