مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:202023-02-27بين الملل

رایزنی آبی سفیر آمریکا در بغداد با رییس جمهور عراق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عبداللطیف رشید»، رییس جمهور عراق در دیدار «الینا رومانسکی»، سفیر آمریکا در بغداد تاکید کرد که عراق جزء کشور هایی است که بیشترین خسارت و آسیب را از کم آبی و خشکسالی متحمل شده است.

- سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می کند، پرونده آبی عراق را با رییس جمهور این کشور مورد رایزنی قرار داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبداللطیف رشید ، رییس جمهور عراق در دیدار الینا رومانسکی ، سفیر آمریکا در بغداد تاکید کرد که عراق جزء کشور هایی است که بیشترین خسارت و آسیب را از کم آبی و خشکسالی متحمل شده است.

دو طرف در این دیدار درباره عمق روابط دو کشور و اهمیت تقویت همکاری و هماهنگی و رایزنی درقبال مسائل مورد اهتمام مشترک گفتگو کردند.

رییس جمهور عراق با اشاره به اهمیت اتخاذ راهکار های ریشه ای برای پرونده آب و تغییرات آب و هوایی در کنفرانس نیویورک اظهار داشت: عراق یکی از کشور هایی است که بیشترین تاثیر را از کم آبی و خشکسالی متحمل شده است.

وی با اشاره به ثبات موجود در شهر های عراق و تاثیر آن در تشویق به سرمایه گذاری و بهبود وضعیت معیشتی و خدماتی به شهروندان، تصریح کرد: پرونده آوارگان و وضعیت فاجعه بار خانواده های آواره مستلزم تلاش های بیشتر برای فراهم سازی شرایط لازم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی آبی سفیر آمریکا در بغداد با رییس جمهور عراق

رایزنی آبی سفیر آمریکا در بغداد با رییس جمهور عراق