مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-27فرهنگي

جشنواره روستاییان و عشایر دوستدار کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود


معاون اداره کل ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمود رمضانی معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل ارشاد اسلامی خراسان جنویس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهمین جشنواره روستا ها و عشایر دوستدار کتاب استان با هدف امیدبخشی و محرومیت زدایی فرهنگی برگزار می شود.

وی افزود: خراسان جنوبی استانی فرهنگی و صاحب نام فرهیختگانی بزرگ در سطح ملی و بین المللی است که می طلبد در رویداد ها و جشنواره های فرهنگی، هنری ملی هم حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار مستندات در حوزه فعالیت های ترویجی کتاب و شرکت در این رویداد تا 30 خرداد ماه 1402 است.

رمضانی یادآور شد: نهمین دوره این جشنواره به منظور ارزیابی کارنامه و عملکرد روستاییان و عشایر در حوزه کتاب و قدردانی از آن ها و پشتیبانی از طرح های ابتکاری در میان جامعه روستایی و عشایری با هدف امیدبخشی و محرومیت زدایی با محوریت فرهنگ اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: روستا هایی از خراسان جنوبی در این جشنواره برگزیده خواهند شد که علاوه بر ارائه ایده ها و ابتکارات مرتبط با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، نتایج اقدامات و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره روستاییان و عشایر دوستدار کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود

جشنواره روستاییان و عشایر دوستدار کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود