مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-27ورزشي

تأثیر فضای مجازی در زندگی ما حقیقی تر شده است


مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروز تأثیر فضای مجازی در زندگی ما حقیقی تر از حقیقی است و باید از این ابزار به درستی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناوسالاریکم پاسدار بهرام امیرنژاد صبح دوشنبه در یادواره دانش آموز شهید حمزه ابراهیمی با تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر حساسیت در انتخاب دوست، اظهار داشت: خوب است که شهیدان را به عنوان دوست و رفیق انتخاب کنیم.

مشاور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران در امور ایثارگران افزود: شهدا مرد میدان بودند و با بصیرت و آگاهی برای حفظ ارزش های اسلامی و ناموس وطن، مقابل دشمن ایستادند اما برخی افراد در اغتشاشات ماه های اخیر با هشتک زدن در فضای مجازی برادرکشی کردند.

وی با تاکید براینکه دشمن رنگ عوض کرده و خطرناک تر شده است، بیان کرد: امروز نقشه دشمن عوض شده و با ابزار فضای مجازی وارد خانه ما شده و جنگ ترکیبی و شناختی راه انداخته تا با تحریف حقایق، اذهان مردم به ویژه نسل جوان و دانش آموزان ما را تسخیر کند.

امیرنژاد با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی و موبایل به ذهن ما حمله کرده است، گفت: نباید اسیر شبهه افکنی و دلسوزی دروغین دشمن شویم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در انتخاب الگو دقت کنند، تاکید کرد: امروز باید شهید حمزه ابراهیمی و سایر شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر فضای مجازی در زندگی ما حقیقی تر شده است

تأثیر فضای مجازی در زندگی ما حقیقی تر شده است