مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-27پزشكي

واژه های عمه و عمو در آینده نزدیک ناشناخته خواهد شد


رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با اشاره به روند کاهشی جمعیت، گفت: با این وضعیت در آینده نزدیک واژه های عمو و عمه ناشناخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش سلامت مردان با محوریت اهمیت سبک زندگی در ناباروری مردان و نقش مردان در ناباروری و پیشگیری از سقط عمدی جنین صبح دو شنبه در تالار حافظ بجنورد برگزار شد.

شاهرخ محمدی، متخصص طب اورژانس و کارشناس ژنتیک و حقوق در این همایش اظهار داشت: سلامت جسمی، جنسی و روانی سه محور اساسی سلامت است.

وی افزود: ایجاد هرگونه اختلال در روند تولید هورمون های خاص، مشکلاتی را برای باروری ایجاد می کند.

محمدی با اشاره به برخی بیماری های تأثیر گذار در قوای جنسی مردان، افزود: اگر رابطه جنسی بدون حفاظت مردی پس از 12 ماه به فرزندآوری منجر نشود، باید به پزشک مراجعه کند.

این کارشناس به اهمیت سبک زندگی در باروری مردان اشاره داشت و گفت: یکی از مهم ترین عوامل ناباروری استفاده از سیگار و الکل است زیرا کیفیت اسپرم را به شدت کاهش می دهد.

حجت الاسلام احمدی فر، رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار داشت: آینده کشور به دست افراد جامعه ساخته خواهد شد.

وی نیروی انسانی را عامل پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: طی یک یا دو دهه آینده این نیروی جوان را نخواهیم داشت و برخی سازمان های جهانی برای 80 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژه های عمه و عمو در آینده نزدیک ناشناخته خواهد شد

واژه های عمه و عمو در آینده نزدیک ناشناخته خواهد شد