مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-27سياسي

ستاد معین اقتصاد دریا در استان مرکزی تشکیل شد


استاندار مرکزی از تشکیل ستاد معین اقتصاد دریا در استان خبر داد و گفت: این استان به دریا راه ندارد اما صنایع دریا محور دارد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه صبح دوشنبه در نشست با صنعتگران و کارآفرینان استان مرکزی که با حضور رییس قوه قضاییه در اراک، افزود: فعالیت بیشتر صنایع استان مرکزی با تولیدات کمتر از 30 درصد ظرفیت است.

وی بیان کرد: برای رفع مشکلات صنایع استان مرکزی تلاش های زیادی صورت گرفته و اقداماتی در حال انجام است و یکی از اقدامات مهم، تشکیل ستاد معین اقتصاد دریا در استان مرکزی است.

استاندار مرکزی ادامه داد: این استان به دریا راه ندارد اما صنایع دریا محور دارد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مخلص الائمه بیان کرد: در راستای توسعه صنایع دریامحور در استان مرکزی، سفری به منطقه مکران صورت گرفت و مذاکرات خوبی در این سفر صورت گرفت تا بتوان از ظرفیت صنایع این استان بهره گیری بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: در یک سال و نیم اخیر ثبات و آرامش قابل توجهی در صنعت استان مرکزی بویژه در بخش کارگری رخ داده است که امید است روز به روز افزایش یابد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: همراهی کارگران با دولت سیزدهم در این استان مشهود است و انتظار است این قشر بیش از پیش در راستای کمک به توسعه کشور و تولیدات با کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد معین اقتصاد دریا در استان مرکزی تشکیل شد

ستاد معین اقتصاد دریا در استان مرکزی تشکیل شد