مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-27اقتصادي

قبض های سنگین در انتظار پرمصرف های آبی


افزایش مصرف آب باوجود محدودیت های موجود، دولت را وادار به اجرای سیاست های تنبیهی برای بدمصرف ها کرده است و بر اساس آخرین تصمیم پرمصرف های آبی از سال آینده مشمول افزایش بها می شوند.

- افزایش مصرف آب باوجود محدودیت های موجود، دولت را وادار به اجرای سیاست های تنبیهی برای بدمصرف ها کرده است و بر اساس آخرین تصمیم پرمصرف های آبی از سال آینده مشمول افزایش بها می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشترکان پر مصرف دو برابر الگو و مشترکان بدمصرف بیش از دو برابر الگو مصرف می کنند که برای این دسته از مشترکان قبوض بالاتری صادر می شود.

تعداد مشترکان بدمصرف معادل چهار درصد مشترکان است، به این دسته از مشترکان ابتدا اخطار داده می شود در صورت عدم رعایت به طور موقت آب آن ها قطع می شود.

در تهران آب 17 هزار مشترک بدمصرف پس از اعلام تذکر قطع شده که اجرای چنین برنامه هایی منجر به این شده است که میزان بدمصرف ها از هشت درصد به پنج درصدکاهش یابد.

آنطور که اتابک جعفری مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کشور گفته قیمت تمام شده آب در بخش بهره برداری 4000 تومان و در بخش اجرا حدود 6000 تومان است، به عبارتی تامین هر مترمکعب شرب بالاتر از الگوی مصرف، تا دو برابر بیش از الگو، 15 درصد نرخ آب بها را افزایش دهد و از مشترکانی که بیش از دو برابر الگو مصرف کرده اند به ازای هر متر مکعب مازاد، 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبض های سنگین در انتظار پرمصرف های آبی

قبض های سنگین در انتظار پرمصرف های آبی