مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:552023-02-27سياسي

مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در فارس آغاز شد


معاون فرهنگی و رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان فارس گفت: مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران(نشان خواجه نصیرالدین طوسی) در استان فارس به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی فارس شروع به کار کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا غلامپور، از آغاز مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان فارس از امروز خبر دادو گفت: هدف از برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی، ایجاد و توسعه فرهنگ گفت وگو، آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و.

است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری که همواره بر آن تأکید داشته اند ایجاد فضای گفت وگو و آزاد اندیشی در دانشگاه هاست، افزود: مسابقات ملی مناظره که هر ساله در جهاد دانشگاهی کشور در استان های مختلف در حال برگزاری است با ایجاد فضای نقد و گفتمان دانشگاهی ابزاری کارآمد برای حل مشکلات جامعه و به تبع آن شنیدن دغدغه تمامی جوانان ماست.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس درباره برگزاری یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در استان نیز گفت: مسابقات مناظره دانشجویان از سوی جهاد دانشگاهی هر سال در سه مرحله  استانی، منطقه ای و ملی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در فارس آغاز شد

مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در فارس آغاز شد