مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-27دانش

صدور مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی گفت: در راستای حمایت و با توجه به ارزیابی و سطح بندی صورت گرفته برای مراکز رشد دانشگاه و تایید شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، - معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی گفت: در راستای حمایت و با توجه به ارزیابی و سطح بندی صورت گرفته برای مراکز رشد دانشگاه و تایید شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دیگر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

وی افزود: با توجه به اخذ مجوز فعالیت 24 مرکز رشد در سال قبل، در حال حاضر 50 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی دارای مجوز فعالیت از وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستند.

مشکینی اظهار کرد: با عنایت به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت پژوهش و فناوری وزارت عتف و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مراکز رشد دانشگاه در ابتدا مجوز اولیه و راه اندازی را از دانشگاه و وزارت عتف دریافت می کنند، سپس این مراکز براساس 38 شاخص ارزیابی شده در سه سطح قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم

صدور مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم