مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-27اقتصادي

سهمیه میوه تنظیم بازار شب عید خراسان رضوی 800 تن است


مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین و توزیع میوه تنظیم بازار شب عید استان در سال 1402 توسط بخش خصوصی و مجموعا با 800 تن سهمیه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آرش آوان اظهار کرد: سهمیه میوه تنظیم بازار شب عید خراسان رضوی 800 تن است که شامل 300 تن سیب زرد و 500 تن پرتقال تامسون می شود.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: در خراسان رضوی و براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان و کمیته راهبری میوه، سه مباشر تأمین و توزیع میوه در بخش خصوصی کار را بر عهده دارند که شامل اتحادیه مرکزی تعاونی های تولید، اتحادیه تعاونی های روستایی خراسان رضوی و اتحادیه میادین میوه و تره بار هستند.

وی اظهار کرد: دو اتحادیه تعاونی های تولید و روستایی مجموعاً توزیع 200 تن شامل 100 تن سیب و 100 تن پرتقال را بر عهده دارند و اتحادیه میادین میوه و تره بار نیز 600 تن سهمیه شامل 200 تن سیب و 400 پرتقال را بر عهده دارد.

آوان افزود: براساس تفاهم صورت گرفته فی ما بین دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اتحادیه میادین میوه و تره بار مشهد مقرر شده اتحادیه مذکور سهمیه تعیین شده را باید تأمین و توزیع کند و مقرر شده که شبکه توزیع، توسط شهرداری مشهد در اختیار تمامی مباشرین قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه میوه تنظیم بازار شب عید خراسان رضوی 800 تن است

سهمیه میوه تنظیم بازار شب عید خراسان رضوی 800 تن است