مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-27دانش

زلفی گل: توسعه فرهنگی با ظرفیت دادن به هنرمندان ممکن می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه اولین جشنواره سلامت دانشجویان در دانشگاه تهران با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

- وزیر علوم تحقیقات و فناوری در اختتامیه جشنواره سلامت دانشجویان گفت: ما برای توسعه فرهنگی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی باید از ظرفیت هنرمندان استفاده کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه اولین جشنواره سلامت دانشجویان در دانشگاه تهران با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در اختتامیه جشنواره سلامت دانشجویان گفت: ما برای توسعه فرهنگی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی باید از ظرفیت هنرمندان استفاده کنیم.

وی با اشاره به دو نعمت سلامت و امینت افزود: امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ خداوند هستند و ما باید قدر آن ها را باید بدانیم البته تا گرفتار نشویم متوجه اهمیت این نعمت ها نخواهیم شدوزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جشنواره سلامت ادامه داد: خیلی ممنونیم بابت برکزاری جشنواره سلامت، جشنواره ای هم در حوزه امنیت از سوی سازمان امور دانشجویان برگزار شود.

زلفی گل تصریح کرد: دانایی یکی از ارزش های هر جامعه ای است و آموزش عالی ما تلاش می کند میزان دانایی جامعه را بالا ببرد، چون انسان های دانا سرمایه هر جامعه ای هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلفی گل: توسعه فرهنگی با ظرفیت دادن به هنرمندان ممکن می شود

زلفی گل: توسعه فرهنگی با ظرفیت دادن به هنرمندان ممکن می شود