مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:352023-02-27حوادث

عدم پذیرش معتادان زخم باز در مراکز جمع آوری صحیح نیست


اینکه پلیس معتادان را جمع آوری کند اما متوجه شویم بخشی از دستگیری ها را به دلیل مشکلاتی مانند زخم باز در مراکز بازپروری پذیرش نشده اند صحیح نیست.

- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اینکه پلیس معتادان را جمع آوری کند اما متوجه شویم بخشی از دستگیری ها را به دلیل مشکلاتی مانند زخم باز در مراکز بازپروری پذیرش نشده اند صحیح نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جلسه قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شوش و هرندی با بیان اینکه این منطقه به دلیل پیشینه تاریخی خود نیاید درگیر معتادان باشد گفت: وظیفه پلیس جمع آوری معتادان و تحویل به غربالگری است و سایر مسئولیت ها و مسئولان هم مشخص هستند.

وی ادامه داد: اعضای ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مشخص هستند و پلیس وظیفه مقابله و جمع آوری معتادان را برعهده دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از امروز معتادان رها نمی شوند و آنهایی که منع پذیرش دارند را در جای مخصوص نگهداری می شود پلیس آماده جمع آوری معتادان است اما محدودیت های برای پذیرش وجود دارد.

محمدیان با بیان اینکه از روز دوشنبه گذشته تا امروز به صورت 24 ساعته حضور داشتیم گفت: اگرچه پایگاهی به ما اختصاص داده نشد اما پلیس پای کار بود و گشت زنی های خود را انجام داد پلیس ظرف 72 ساعت می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پذیرش معتادان زخم باز در مراکز جمع آوری صحیح نیست

عدم پذیرش معتادان زخم باز در مراکز جمع آوری صحیح نیست