مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-27سياسي

دستگاه های اجرایی درمانع زدایی ازتولید اهتمام ویژه ای داشته باشند


امام جمعه اهر با اشاره به ضرورت حمایت از تولید داخل گفت: دستگاه های اجرایی در مانع زدایی از تولید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشعار سال جاری را تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری کرده اند، در این راستا همه وظیفه داریم تا در قبال تحقق شعار سال انجام وظیفه نماییم لذا انتظار داریم دستگاه های اجرایی و سایر نهادها در خصوص اینکه چه اقدامی برای تحقق شعار سال انجام داده اند را گزارش دهند.

حاجی زاده از برگزاری همایش گرامیداشت روز شهرستان اهر در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و یادآور شد: دوم اردیبهشت ماه مزین به نام آیت الله شیخ حسین نجفی اهری به عنوان روز شهرستان اهر انتخاب شده و اردیبهشت ماه سال آینده نیز همایش گرامیداشت روز شهرستان اهر برگزار می شود.

امام جمعه اهر با اشاره به این که برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی نباید صرفاً رفع تکلیف باشد، گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید خروجی و آثار داشته باشد و حتی اگر مصوباتی هم در این جلسه وجود دارد بایستی به صورت عملی اجرا شود.

وی بر ضرورت مانع زدایی از طرح های اشتغال زایی و تولید در شهرستان اهر تأکید کرد و افزود: برخی موانع اشتغال و تولید ناشی عدم پیگیری مسئولان ذی ربط است، خوشبختانه کمیته امداد اهر نیز بعد از تبریز توانسته بیشترین اعتبارات تسهیلات اشتغال را جذب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی درمانع زدایی ازتولید اهتمام ویژه ای داشته باشند

دستگاه های اجرایی درمانع زدایی ازتولید اهتمام ویژه ای داشته باشند