مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-27سياسي

تکذیب ادعای بستن سفارت انگلیس در ایران


کاردار سفارت ایران در لندن گزارش ادعایی و تحریک آمیز یک نشریه صهیونیستی مستقر در لندن درباره برنامه ایران درخصوص بستن سفارت انگلیس در تهران را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مهدی حسینی متین با انتشار پیامی در توییتر، گزارش ادعایی نشریه جویش کرونیکال در این زمینه را افکار واهی دشمنان علیه روابط عادی بین کشورهای غربی از جمله انگلیس و ایران توصیف و تصریح کرد: اتهامات بی اساس و اخبار جعلی این نشریه قاطعانه تکذیب می شود.

گفتنی است، جویش کرونیکال (هفته نامه منتسب به یهودیان انگلیس) سه روز پیش با انتشار گزارشی ادعا کرده بود: ایران در حال تدارک برای بستن سفارت انگلیس در تهران با افزایش تنش ها بر سر طرح کشتار مخالفان و یهودیان مقیم بریتانیا است.

این اقدام احتمالی، توسط مقامات ایرانی در جلسه محرمانه روز سه شنبه با سفرای عمان، کویت و امارات متحده عربی فاش شد.

این نشریه انگلیسی به نقل از یکی از افراد حاضر در این جلسه ادعایی مدعی شد: تهران قرار است مجموعه ای از تحریم های جدید را برای ضربه زدن به بریتانیا اعلام کند و این در حالیست که بستن سفارت انگلیس در ایران می تواند ضربه مهمی به منافع غرب در این کشور بزند و عملیات جاسوسی مهمی را که توسط انگلیس، اسراییل و ایالات متحده انجام می شود، محدود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ادعای بستن سفارت انگلیس در ایران

تکذیب ادعای بستن سفارت انگلیس در ایران