مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:502023-02-27بين الملل

ایران از توقف جنگ در اوکراین و بازگشت به گفتگو حمایت می کند


وزیر امور خارجه با بیان اینکه تاکنون سند و مدرکی موثقی درباره ادعای صدور پهپادهای ایرانی به روسیه، ارائه نشده است، گفت: ایران از توقف جنگ در اوکراین و بازگشت به گفتگو حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه فنلاند در خصوص موضوعات مورد علاقه روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، تحولات اوکراین و بویژه آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم ها گفتگو و تبادل نظر کردند.

امیر عبداللهیان با اظهار خرسندی از دیدارهای خوب قبلی با همتای فنلاندی در نیویورک و نیز تهران و همچنین گفتگوهای تلفنی قبلی با یکدیگر، از استمرار این رایزنی های دیپلماتیک استقبال کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان روابط دو کشور ایران و فنلاند را تاریخی و توأم با احترام متقابل توصیف کرد و افزود، دو کشور در مسیر گسترش روابط حرکت می کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تلاش های خوب جمهوری اسلامی ایران در خصوص برقراری آتش بس در اوکراین توسط رییس جمهور و وزیر امور خارجه، تاکید کرد ما قویاً مخالف گسترش ناتو و استمرار جنگ در اوکراین و مخالف تهدید حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها هستیم.

رییس دستگاه دیپلماسی با اشاره به جنجال های غیرواقعی در مورد ادعای صدور پهپاد های ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از توقف جنگ در اوکراین و بازگشت به گفتگو حمایت می کند

ایران از توقف جنگ در اوکراین و بازگشت به گفتگو حمایت می کند